onsdag 17 februari 2010


Oj vilken dag! Jag har haft fullt upp från 07.00 till 19.00. Dagen började med två långa, men som tur är mycket inspirerande möten. Jag lär mig så mycket varje dag på jobbet, känns fantastiskt även om det tar på krafterna ibland. Idag installerade IT-Tobbe min nya fina dator så att jag kan jobba ordentligt med InDesign och Photo Shop. Just nu fixar jag bland annat fina visitkort till alla på kontoret.
Efter jobbet gick jag till SATS för att rensa bland tankarna.

Jag blir alltid så hungrig efter träning och i kväll har jag lagat min nya favvo som låter helt galet med som jag kom på här om dagen då jag inte hade något sammanhängande i kylskåpet.

Makrillsris med chili och gurka:

Lite kokt råris
2 burkar makrill
1 ägg
1 msk sweet chili
Salt och peppar
Gurka

Gör så här:
Stek råriset med ägget i en het panna. Blanda i makrillen, krydda med sweet chilin, saltet och pepparn.
Servera med gurka och ett stort glas vatten.

Jag har ingen aning om vad som flög i mig då jag provade att blanda detta....men det är gott, billigt och rätt nyttigt också:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar