tisdag 9 mars 2010

Bank & mys med Mami.

Idag var jag hos min underbara bankkvinna på Länsförsäkringar. Mamma var med och mötet gick väldigt bra tycker jag. Det är mycket att hålla koll på med allt från försäkringar till räntor och olika lån.

Att köpa lägenhet är mycket lärorikt ; visste ni att man måste försäkra sina innerväggar om man köper bostadsrätt, för om det händer någonting med huset så måste du själv stå för dina innerväggar. Eller att det kan gå hål i grannens tak om du renoverar badrummet och tar bort den gamla golvbrunnen, och att det är du som får stå för kostnaden i så fall....:P

Efter mötet gick jag och Mami till vårt favvohak som har Stockholms bästa korianska kök. (ligger på Birger Jarlsgatan mitt imot Sturebiografen) Vi åt BimBimBap som alla som inte har smakat bara måste prova!

Dagens visdom är:
Utmana det "omöjliga"

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar