lördag 6 mars 2010

Lördag med inredning på tapeten...







Idag vaknade jag med ett härligt leende på läpparna á la "jag har en egen lägenhet" :)! Först skissade jag lite på hur jag vill renovera mitt badrum, sedan ringde jag min kära kollega och vän Anna som har massor av bra idéer för hennes man jobbar med just plattläggning av badrum och liknande. GOOD!

Sedan mötte jag upp Tanja på stan och vi har gått i massor av olika inredningsbutiker hela dagen. Tanja gav mig en supermysig present med Kusmi Tea och goda chokladtryfflar, tack för det Tanja!
Fina Stina och Min Milla mötte upp oss och vi har verkligen haft en toppendag tillsammans!

Jag är helt kär i en spegel och en fin skål som jag såg på SIA idag!
Nu ska jag ut och ta ett glas vin på Storey :)
Puss från en glad Oliv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar