onsdag 3 mars 2010

Madonna för Dolce & Gabbana Spring/Summer 2010





Madonna är en av mina största inspirationskällor! Hon följer mig till och från jobbet. Hon peppar mig när jag tränar, hon ger mig styrka och mod, insikter och tankar som lever länge inom mig.
Låtar från "American life","Hard Candy", "Confessions on a dance floor", "Ray of light" och många fler finns runt omkring mig, på mina tavlor och i mitt huvud.
Jag vet inte riktigt varför jag är så öppen för och intresserad av hennes budskap, men jag vet att det började då Mamma och Pappa gav mig en bandspelare och ett kassettband då jag fyllde 7 år.

Jag tycker att Madonna verkar lite spänd på dessa bilder. Tårar, en kvast och matslafs.....bilderna är tagna för vårens/sommarens Dolce & Gabbana - kollektion.....jag tycker att de är lite konstiga, fast det kanske beror på att fotografen kände sig lite extra inspirerad i Madonnas sällskap ;)
Vad tycker ni?
Puss!

3 kommentarer:

  1. Jag kommer ihåg när vi skulle gå ut och "powerwalka" när vi var små.. då hade vi din kassetbandspelare och varsin lur i örat med madonna :) Det var tider det! Hoppas att du mår bra och har det bra! Tänker på dig ofta! Massa kramar Nathalie (Nattis)

    SvaraRadera
  2. Nathalie! Vad roligt att höra från dig! Vad gör du nu? Arbetar du fortfarande med barn? Massa kramar tillbaka till dig!

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag avslutade nyss mitt vikariat på en montissori förskola och nu söker jag arbete i olika brancher för fullt :) Vad gör du? Jobbar du på body shop? GRATTIS till din egna lägenhet! Vad roligt för dig! KRAAAM!

    SvaraRadera